۷ پاسخ

اره
من هنوزم حتی غذارو دراز کش لم داده میخورم

بعد از سرکلاژ آدم استراحت مطلق میشه تا آخر زایمان؟

اره باید راز بکشی فشارمیادبشینی

منم همش افتادم
می‌شینی تیر می‌کشه اونجای آدم

اره به دهانه رحم فشار میاد 😑💔 دهنم داره سرویس میشه بخدا غمیدم انقدر چپیدم تو خونه بخاطر سرویس فرنگی هم دلم نمیاد برم خونه ی مامانم بمونم. سرویس فرنگی خودمونو فقط میتونم💔

بله درسته
ولی خب مدام نمیشه دراز کشید اگه میشینی هم حتما پاهاتو دراز کن و جایی تکیه بده

اره بخاطر طول سرویکس
باید دراز کش باشی

سوال های مرتبط

مامان ماهور و رایان مامان ماهور و رایان ۴ ماهگی