۴ پاسخ

من اینجوری بودم رفتم دکتر گفت چربی داری.قرص داده بهتر شدم

منم هستم ولی رابطه نداشتم که استرس بارداری بیاد سراغم

افت قند و ... می‌تونه باشه

اضطراب نداری؟

سوال های مرتبط