نمیسارش
اسهال یعنی شکمش تو یه روز بیشتر از شش بار کار کنه اینطوریه؟؟
اگه منظورت از اسهال آبکی بودن پی پیه که این اسهال نیست
گیگوز هم شیر سبک و خوبیه اتفاقا و خوبه که باعث دل درد نمیشه و یبوست نمیاره
من گیگوز میدم یچم وزن دهیشم خیلی خوبه دو تا دکتر متخصص هم تاییدش کردن
به بچم اصلا نساخت این شیرخشک
نده دیگه
به بچه ی من فقط گیگوز میسازه دل درد نمیشه که مجبور بشم قطره یا شربت بدم ولی مدفوعش اسهالی سبز هستش و درجا بوی بد میده
سوپرامیل هم میخورد خوب بود ولی گیر نمیاد خیلی کم پیدا میشه
من ب بچم دادم دلش درد میگرف بهش نساخت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.