۵ پاسخ

نمیسارش

اسهال یعنی شکمش تو یه روز بیشتر از شش بار کار کنه اینطوریه؟؟
اگه منظورت از اسهال آبکی بودن پی پیه که این اسهال نیست
گیگوز هم شیر سبک و خوبیه اتفاقا و خوبه که باعث دل درد نمیشه و یبوست نمیاره
من گیگوز میدم یچم وزن دهیشم خیلی خوبه دو تا دکتر متخصص هم تاییدش کردن

به بچم اصلا نساخت این شیرخشک
نده دیگه

به بچه ی من فقط گیگوز میسازه دل درد نمیشه که مجبور بشم قطره یا شربت بدم ولی مدفوعش اسهالی سبز هستش و درجا بوی بد میده
سوپرامیل هم میخورد خوب بود ولی گیر نمیاد خیلی کم پیدا میشه

من ب بچم دادم دلش درد میگرف بهش نساخت

سوال های مرتبط