۶ پاسخ

من مثل شما هیچی حس نمی‌کنم

چون بچه هنوز کوچیکه عزیزم نگران نباش

منم اونجوری بودم ٫ ایشالله ۴ ماه به بعد زیر شکمتون سفت میشه

من 18هفته رو دارم پر میکنم هنوز ن شکمم سفته ن چیزی حس میکنم بعد تو چجوری توقع داری حرکات ی جنین ۲۰گرمی رو حس کنی واقعا عجیبه برام

منم هم هفته ی شما اینجوری بودم دقیقا اصلا نگران نباش گلم . لذت ببر ❤️

منم دقیقا همینجورم در صورتی که بارداری قبلی تکون میخوردم دل درد داشتم الان همه کار میکنم اما حس سبکی دارم انگار باردار نیستم خودم هم دلشوره دارم

سوال های مرتبط