هم هفته های من درد زایمان دارید من ک هیچ....

۵ پاسخ

من ندارم وخیلی استرس دارم

من هر از گاهی دردای پریودی میاد سراغم ولی کمه و پراکنده

منم ندارم خیلی پراکنده اما انشالله هفته دیگه عمل میکنم .
دیگه نمیکشم راستش .

منم هیییییچ
خسته شدم دیگه دوست دارم زودتر زایمان کنم

من هیچ علائمی ندارم

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان مهدی یار جان💙 مامان مهدی یار جان💙 ۴ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی