۳ پاسخ

جودوسر پرک فراوری شدس بهتره موادغذایی فراوری شده زیریکسال استفادع نشه

آره خیلی متفاوتن, برای سوپ باید جوپرک باشه برای اوتمیل جو دو سر پرک

میگن جودوسر مقوی تره

سوال های مرتبط

مامان 🦋Berkeh🦋 مامان 🦋Berkeh🦋 ۱۷ ماهگی
مامان جوجی ها💖💙 مامان جوجی ها💖💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری