۴ پاسخ

سلام الان که آرومه سرشبی پدافندفعال بودن..

باز الان یعنی صدا بود؟؟

اره بابا نیشابور هم زدن بعدازظهر شهرک صنعتی رو زدن تا الان دوتا شهید داشته

وتی مشهدم زدن مگه

سوال های مرتبط