پوشک شیر خشک اپتامیل بچه

تصویر
۶ پاسخ

من روانی شدم برگشتم زیر 🚀 ولی خونه خوذم

اره من ۲۰ روزه اومدم اینجا همون اول هم خانواده شوهر دعوا راه انداخ بعد پناه اوردم به بابام پدرشوعرم زنگ زد به بابام اونم عصبی کرداونم الکی دعوام کردبعد یک هفته فهمید الکی جلو شوهرم ابرومو برده ولی چاره چیه چیکار کنم بهتر از شنیدن انفحاره

بنده از ۱۱ اسفند تا الان🤦‍♀️😐😮
البته مردمان خوبی ان خانواده همسرم

یزد که خبری نیست
رفتیم مسافرت برعکس خیلیی ها بلند شده بودن اومده بودن یزد برا شهر خوب آرومی بود

شما چرا ول گردی رفتی یزد که خبری نیست آخه

واقعا سختا...یزد که انقدر بد نیست عزیزم

سوال های مرتبط