۱۱ پاسخ

ووووییی چه خوشمزززه😍😍😍🩷🩷🩷

چه مغازه باحالی کاش ماهم همچین مغازه ای داشتیم دلم رفتتت

پر برکت باشید

منم ببره

اییییی فقط از اون لواشکا بخور😫🥺

چه مغازه خوشمزه‌ای😋😋پربرکت باشه 🤲🏻

خوشمزه فروشی🥰😂

اینجا بهشته مغازه نیست😂

آیی چه مغازه ای😍🤤

اوفففف

چه مغازه خوشگلی😍
پربرکت باشین الهی♥️

سوال های مرتبط

مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان ارکان مامان ارکان هفته چهاردهم بارداری