مامانا تو هفته من یه خورده ورم تو پا طبیعیه ؟

۳ پاسخ

اره منم دارم طبیعیه

واسه منواز دیروز شروع شده تا الان ورم نداشتم
هر دو پاهام و دستام
اگه دوتا طرف باشه عادیه

اگه هر دو پا هست اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱۱ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان روزهای ابتدایی تولد
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۱ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۲ ماهگی
مامان سوین و دلوین👩‍👧‍👧 مامان سوین و دلوین👩‍👧‍👧 هفته سی‌وهشتم بارداری