اصلا نمیدم همش قند و شکر مصنوعیه نه بیسکوییت و کیک بازاری و نه شیر های طعم دار و دنت و ابمیوه های بازاری اصلا به پسرم نمیدم چون همشون قند و رنگ وشکر مصنوعی و باعث بالابردن احتمال دیابت توی بچه میشه اینو منی میگم که خودم از ۱۱ سالگی دیابت دارم و روزی چهاربار انسولین تزریق میکنم🥲✨
گاهی میدم
اشکال نداره
نهههه
آره گلم از اخرای۵ماه دادم
باشیر قاطی میکنم مثل سرلاک میشه باشیر میخوره
اره منم میدم هر چندتا بدی مشکل نداره
آره منم بعضی اوقات میدم
بجاش نوتری بیسکویت نستله بیار
اره من صبحا میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.