خانوما کسی از این شربت به بچش داده آیا؟؟
خوب بوده؟

تصویر
۳ پاسخ

ارع من برهردوبچم میدم ولی من باپلارژنین باهم استفاده میکنم جواب میده براسرفه وسرماخوردگی

اره من بچم یماهه بود دادمش

من دادم نساخت به بچم پلارژین کیدز خوب بود واسش

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۶ ماهگی