۸ پاسخ

اگه با بیهوشیه از۱۲به بعد هیچی نخور ولی بعد از عمل تا چند روزی خیلی مراقب خودت باش و فقط استراحت کن

منم سال ۱۳۹۹ کورتاژ شدم
قلب جنین تشکیل نشد
بعد تا دوهفته صبر کردم شاید خودش بیفتع یا خونریزی بکنم
نشد رفتم پیش دکتر نامه داد رفتم بستری شدم که با قرص دفع بشه ک نشد
آخر سر کورتاژ شدم
یه روز تو بیمارستان درد کشیدم
آخر سر ساعتای هفت اتاق عمل بردن

سونوگرافی دو تا پزشک معتبر باید همراهت داشته باشی تا بیمارستان قبول کنه
به همراه نامه خود پزشک زنان

نه والا فقط اگه با بیهوشیه ناشتا باش

منم ۱۴۰۰ سقط داشتم

عزیزم چرا کورتاژ با قرص و شیاف دفع کن

عزیزم‌چرا کورتاژ با قرص و شیاف دفع کن

میشه بهم کمک کنی چندتا سوال داشتم ازت در مورد کورتاژ

سوال های مرتبط

مامان 🧚‍♀️نخودی🧝‍♂️ مامان 🧚‍♀️نخودی🧝‍♂️ ۲ سالگی
مامان یارا مامان یارا ۲ سالگی
مامان آنیا کوچولو🍓 مامان آنیا کوچولو🍓 ۲ سالگی