ب احتمالا زیاد یچیزایی شده و مجدد رای گیری میکنن تو کنگره حالا چرا شبکه های خارجی نمیگن ب اون دلیل ک هیچ چیز منفی ازشون بیرون نمیده
به نظر من که راست نیست چون هیچ شبکه فارسی یا انگلیسی زبانی اعلام نکرده این موضوع رو به جز شبکه های روبیکایی ما
خوش باوریا
نه انتخابات میان دوره هست که همونم انقدر روش سلطه داره که کاملا دوباره رای بیاره .به همین سادگی نیست
😂😂😂😂.
خدا كنه خودشون خودشون رو نابود كنن
🤣
نه بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.