من دقیقا از روز بعد از عمل تو. همون بیمازستان بستم دکتر گف ببند قسنگ شکمو میگرفتم بالا و محکم میبستم هم رو بخیه نیوفتاد ک عفونت کنه هم شکمم جم شد
دکتر من گفت بعد از ۳ماهگی ببند من از اواسط ۲ماهگی بستم
سزارینی هستم گف چسبندگی میاره
به من که دکترم گفت از اول ببند سزارین هم بودم
طبیعی بودی یا سزارین؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.