۴ پاسخ

من دقیقا از روز بعد از عمل تو. همون بیمازستان بستم دکتر گف ببند قسنگ شکمو میگرفتم بالا و محکم میبستم هم رو بخیه نیوفتاد ک عفونت کنه هم شکمم جم شد

دکتر من گفت بعد از ۳ماهگی ببند من از اواسط ۲ماهگی بستم
سزارینی هستم گف چسبندگی میاره

به من که دکترم گفت از اول ببند سزارین هم بودم

طبیعی بودی یا سزارین؟؟

سوال های مرتبط