۶ پاسخ

سلام عزیزم دکتر همونجا بستک میبریدش؟ دکتر اطفال یا میاید لار

میگن رفلاکس رو تشدید میکنه
قطره بایو کر یا کولیف بده

منم میدم خیلی خوبه از ۴/۵ روزگیش دادم ،

چقدر می دید،؟؟

عالیه

من میدم ب دخترم خیلی خوبه براش

سوال های مرتبط