اگ خدایی نکرده درد لوه بینی نداری وتکوندهاش خوب مشکلی نیست خدا نگهدارش باش
عزیزم خب برو دکتر فورا
عزیزم منم از پله افتادم چند روز پیش خیلی ترسیدم روز بعدشم کمردرد و لگن درد داشتم خداروشکر مشکلی نداشتم
شما هم شیرینی بخور دراز بکش اگه حرکاتش خوبه الکی استرس به خودت نده اینجوری بدتره
میدونم ترسیدی ولی خب نگران نباش انشاالله مشکلی پیش نمیاد
سلام عزیزم
در مواقعی که ضربه به شکم میخوره یا با شکم زمین میخوری باید بری زایشگاه و تقریبا شش ساعت تحت نظر باشی تا مطمئن بشی برای نی نی انفاقی نیوفتاده
البته نگران نباش من هفته پیش به طرز فجیعی با شکم زمین خوردم از دست پسر کوچولوم نمیدونستم باید برم برای تحت نظر بودن رفتم سونو اضطراری گرفتم
خوب بود
بعدش رفتم دکتر بهم گفت باید میرفتی زایشگاه شش ساعت تحت نظر باشی
استرس و حال بد تو بيشتر از هر چيزي اونو اذيت ميكنه
انشالله ک چیزی نیست استرس نده ب خودت
صلوات نذر ام البنین کن بخیر بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.