۴ پاسخ

عزیزمممم😔😔از ته قلبم ناراحت شدم خیلییی سخته ، کسی را نداری آشنایی ، پدر بزرگی بری پیشش
ولی هرچند امروزه هیچ کس دلش برای کسی نمیسوزه
از خدا میخوام هر جا هستی آرامش داشته باشی و جوادت هم عاقبت ب خیر بشه

ببخشید اینو میگمااا
پدر مادرت چه مرگشونه پشتتو خالی کردن خدا ازشون نگذره اینقد تو عذاب می‌کشی واقعا حالم برات خرابه
خوب بگو مگه سرراهیم ک پشتوانه ی من نیستید لعنتیا

خیلی بده که مادرو پدر باشن ولی هیچ وقت پشت و پناه نباشن
من خودم خیانت دیدم تو زندگی هرجور بلایی که به عقلت میرسه دیدم ولی متاسفانه هیچ کس تکیه گاهم نبود

چی شده عزیزم

سوال های مرتبط