شما هم مثل من بقرارین برا دیدن نی نی تون

۶ پاسخ

خییییییییییییییلیییییییییی

نععععع😑😑😑 فعلا جاش امن ترع

اوهوم

خیلی همش میگم زودتر بگذره این چهار ماه باقی مونده

من با نینی قرارداد بستیم اول بارداری که هفت ماهه بیاد. منتها نینی هنوز ریاضی بلد نیست تو همین پنج ماه اون تو نمیدونم چیکار کرده که کیسه ابم نشتی داره💔🫠

خیلییییییییی

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی