۴ پاسخ

دقیقا منم همین حسو دارم

اره دقیقا

من خیلی وقته دارم گهواره رو از زمان دوستیم با همسرم
ولی هیچکسو نمیشناسم
تاپیکای هرکسی واسم میاد اولین باره میبینم کاربریشو
کاش دورهمی دوباره باز بشه

اره دقیقا منم چنین حسی دارم

سوال های مرتبط