۵ پاسخ

دستور پختشم بزار🤔🤔🤔

جوجه میگیم هر ۴نفر یه مرغ
کوبیده نمیدونم

اگه فقط سینه مرغ و بخوایی چرخ کنی دوتا ک چیزی نیست باید بیشتر بزاری جوری بزار کم نیاد

منم‌ میگم همون دوتا بسه

دوتا بسه اگه بخوایید در حد دو تا سه سیخ باشه برلی هر نفر

سوال های مرتبط