ببینحتمافردا پماد سوختگیوو پماد الفا بزنحتما حتما با سرم شستشو بدش که عفونت نکنه
کاشکی سریع همون لحظه بش آرد میزدی که دیگه حتی قرمزم نمیشد چ برسه به این😔😔
سحر کاش زود سفیده تخم مرغ میزدی هم زود خوب میشد هم جاش نمیموند الان پماد سوختگی بگیر بزنم
الهی بگردم چرا سوخت آخه
پماد آلفا بگیر بزن حتما
تاپیکا سوختگی بچه منو ببین
پماد آلفا بزن زود خوب میشه
عزیزم ردش موند؟؟؟؟
هیچی مثل عسل نیس نه تاول نه سوزش عالیه .ولی الان دیره ببر دکتر
سفیده تخم مرغ بزن ی لایه دستمال کاغذی روش دوباره سفیده تخم مرغ ...چند بار تکرار کن بزار 10 دقیقه ی ربع بمونه خشک نشه ک بعدش بازخم بلند نشه تا صبح خوب میشه
ای وای چقدرم زیاد سوخته واسه من که تجربه سوختگی عمیق داشتم اول اول فقط ببرش بیمارستان پانسمان کنن بعد هر یک روز در میان ببرش برا شستشو یا اگه هر شهری هستید احتمالا مرکز درمان زخم و سوختگی هس سرخود درمانش نکن
ببین فقط یه جوری با پانسمان سعی کن آروم اون پوست سیاهو پاک کنی اصلا جاش نمیمونه آلفا هم براش بگیر بکش روش یه لایه نایلون فریزر بکش روش سریع خوب میشه من داداشم چندروز مونده به عروسیش کپسول ترکید روی گردن ودستش
ش دکترش اصلا نزاشت اثری بمونه فقط نزار پوست سیاه بمونه تندتند آلفا بزن ونایلون فریزر بکش روش📢📢📢📢📢
اگه جیگرشوداشته باشی.نمک بزن.
همون لحظه خیلی سوزش داره.
امانه عفونت،نه تاول،نه جاش میمونه.
البته بایدهمون لحظه میزدی
فقط پماد سوختی بزن .همیشه داشته باش اگه سریع بزنی بدترین سوختگی ها هم از بین میبره .من همیشه همون لحظه میزنم بعد اصلا انگار نه انگار که سوخته بوده
ای کاش همون لحظه که سوخت سفیده تخم مرغ میزدی
پماد نزن زخمش تازه ترع میشه
روغن کنجد بخر بزن عالیه اب رو اتیشه
روغن ارده عالیه اگه نبود روغن کنجد بزن
حتما ببر کلینک زخم
اصلا جاش نمیمونه
خودشون پانسمان میکنن براش
پمادآلفا بزن.دلم ریش شددخترتوکجابودی طفلک اینجوری سوخته بایدچهارچشمی بپای خیلی شیطون شدن تواین سن
واااای بگردم چجورب چسبید که اینهمه سوخت
دست منم سوخت پماد آلفا معجزه کرد جاشم نموند حتما بگیر بزن
عسل بزار
یه پمادی میگم اب رو اتیشه.. ادیب درم..بگیر الفا نزن
کره. تامیتونی کره بمال.نه جاش میمونه نه تاول میزنه
عسل اگه تو خونه داری دوسه بار بزن خوب میشه کامل
ریکاو داری پماد ریکاو بزن عالیه
ای وای من😥😥
پماد آلفا خیلی خوبه زود پوستشو ترمیم میکنه
من سوختگی کم رو دیدم نمک میریزن زودخوب میشه ولی این سوختگی شدیده ،پماد الفا بزنید بهبود پیدا میکنه
اییی خدا ایشالا خوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.