نخوری بهتره الکی میگن باهوش میکنه هرچی کندری دیدم بیش فعال و غیر قابل کنترل بودن
لطفا این دروغ ها رو باور نکنید چون کندر بچه رو بیش فعال میکنه طوری که یه دقیقه نمیتونه بشینه ولی به جاش میتونید روزانه چند دونه مویز بخورید هم برای هوش بچه خوبه هم بچه بیش فعال نمیشه
نخوریاااا
یه دوستام خورده الان نمیشه بچه شو کنترل کرد هم خودش در عذابه هم بچه اش
علمی تایید نمیشه
کندر دیگه مال قدیمیا بود
الان همین فولیک اسید که ما میخوریم کار کندر انجام میده
بچه های الانم که ماشاءالله همه باهوشن
هر کی کندر خورده بچش بیش فعال شده
وای نخوریا
هم باعث سقط میشه
هم بچرو بیش فعال و شدیداااااا غیرقابل کنترل میکنه حتی شاید لازم ب دکتر بردن و قرص و دارو باشه برای کنترلش
کندر اصلاااا خوب نیس خداشاهده هرکی کندر خورده بچه اش فضولللللل و بیش فعال شده
میگن ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.