۶ پاسخ

عزیزم اصل ماجرا ترک شیشه اس نه خوده شیر
شما میتونی اون شیر خشک رو تاسالها تو لیوان ب بچت بدی و شیشه رو ترک بدی
اگر بنا براین باشه پاستوریزه رو جایگزین کنی ک زحمتت دوبرابر میشه و باید اونم ترک بدی
اینم در نظر داشته باش ک شیر پاستوریزه روزانه تنها یک لیوان مجازه و بیشترش باعث کم خونی میشه

من هر سه روز یک پیمانه کم کردم آخرش موند سر دوپیمانه و دیگه نخورد حدود دو هفته ام با نی خورد و دیگه ادامه نداد
کلا بساط شیرجمع شد

بهش بگوشیر تموم شده شیشه خراب شده چن روز بهونه میگیره گریه میکنه ولی بعد خودش عادت میکنه

من انقدر اب میریختم ک شیر مزه ش گم میشد رفته رفته بدش اومد

من تا همین پنج روزه پیش شیرخشک میدادم خیلی خوبم میخورد ولی گفتم دیگه فایده نداره پاستوریزه گرفتم دو روز میریختم تو شیشه اش یه کوچولو میخورد برمیگردوند میگفت نمیخورم تا اینکه اصلا نخورد منم گفتم شیشه اتو میندازم بره گفت نه مامانی گفتم نمیخوری دیگه گفت باشه😬🥲الان چهار روزه نمیخوره دیشب یهو گفت شیر گفتم شیشه اتو انداختم رفت میخای تو شیشه بدم گفت باشه ی لیوان دادم خورد خوابید تا الان فقط غذا دادم دیگه شیر نه 😍راحت شدما

من پسرم خودش یکسالگیش شیر مادر دیگه نخورد یه دفعه قطع کرد
دوسالگی هم خودش یه دفعه دیگه اصلا نگفت شیر میخوام فقط صبح ها میخورد
منم دیگه بهش ندادم
هیچوقت پاستوریزه ندادم فقط محلی میدم

سوال های مرتبط