۹ پاسخ

من از 11 ماهگی دیگه جدا نمیپزم

از تقریبا از ده ماهگی ب بعد کم دادم
از یکسال ب بعد کامل ناهار با ما میخوره هز چی

بعد یکسال ازاده

خیلی وقته بهش غذای سفره میدم ولی چون دو تا دندان بیشتر نداره غذای سفره رو خوب نمیتونه بخوره بازم روزی یه وعده براش غذا درست میکنم

من خیلی وقته میدم
فقط بادمجون ندادم کلا

یک سالگی من خیلی وقته برای دخترم غذا جدا درست نمیکنم از غذای خودمون میدم

خیلی وقته میدم من از ۸ماهگی دکترش واسه یکسالگی بردم گفت از یکسالگی دیکه همه چی ب جز فست فود

من میدم همین الانم

اگه میخوره بده بخوره هرچی میخوره

سوال های مرتبط