مامانا خودم سرما خوردم ممکنه بچمم بگیره

۳ پاسخ

از شیرت نمیگیره
فقط موقع تماس و اینا ماسک بزن و سعی کن زود ب زود دستاتو بشوری

اگر شیر خودتو میدی نه نمیگیره نگران نباش

منم سرما خوردم بد
بدن درد و سرفه و گلو درد و تب و لرز و...
نمیدونم انشالله که فقط بچه ها مریض نشن

سوال های مرتبط