۴ پاسخ

هیچی نمیشه من هر بار سرما خوردم به بچه چیزی نشده میگن کسایی که شیر مادر میدن مادر سرما بخوره بچه چیزیش نمیشه
فقط بوسش نکن نفست بهش نخوره چیزی نمیشه خودم ۲روزه مریضم نه ماسک میزنم نه چیز دیگه فقط بوسش نکن دیدی سرفه میکنه پلارژین بده

ماسک بزن شیرتو بده ، آنتی بادی به بچه میرسه

ماسک بزن

ماسک بزن

سوال های مرتبط

مامان اوینا
اوینا مامان اوینا اوینا ۶ ماهگی