ترشح زرد دارم قرص هم میخورم خوب نمیشم چیکار کنم

۵ پاسخ

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودك هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم با هر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

منم خارش دارم هرچی پماد میزنم فایده نداره
دو روز خوبه دوباره شروع مبکنه

منم داشتم هر روز چند بار لباس عوض میکردم ازمایش هم دادم گفتن تو بارداری طبیعی هستش جای نگرانی نیس

منم ترشح زرد بی بو دارم قرص و شامپو و غیره استفاده کردم خوب نشدم‌

برو کشت واژن بده تا دقیق مشخص بشه عفونت چی هست.
قرص چی میخوری،؟

سوال های مرتبط