۳ پاسخ

ترشح زرد
لکه بینی
ترشح قهوای
اب ریزش
درد
انقباظ علایم خطر هستن
اگه ترشح زرد داری برو بیمارستان یا دکتر چون طبعیی نیس

به دکترت بگو آزمایش مینویسه اگه عفونته دارو میده

شاید عفونته فردا برو دکتر برات ازمایش بنویسه

سوال های مرتبط

مامان ILGAR👑 مامان ILGAR👑 روزهای ابتدایی تولد