نه اوکیه ولی به کسی نگو چشم میخوری و اینکه فشار هم نده میگن زایمان زودرس میاره
اغوزه دستش نزن سینتم دستکاری نکن
طبیعیه منم دارم گاهی
به دکترت بگو حتما، نباید الان شیر بیاد تا موقع بدنیا اومدن بچه دیگه شیر برات نمیمونه.و این شیر اغوز هست که داره میاد اینا حتما باید بچه بخوره براش خیلی خوبه
فشار نده دست نزن زایمان زودرس میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.