قطعااااا با خودم کار میکردم و میرفتم عزیزم الان بدترین شرایط دوستته اگه الان نری و ببینیش دیگ تا آخر عمر همون نری بهتره این البته نظر منه 🤷♀️
من بودم میرفتم پیش دوستم
تنهاش نمیزاشتم
خدا به خانوادش و زنش صبر بده 😞
من بچه دوستم مرد رفتم با اینکه خودم روحیم خرابه خیلی هم گریه کردم ببین اگه تو سختی همدردی نکنی باهاش همون بهتر که هرگز نبینین همو
عزیزم میشه یه دکتر زنان خوب تو لار معرفی کنین
من دوستم داداشش فوت شد نفر اول رفتم پیشش اصلا حاملگی برام مهم نبود تو اون شرایط
اتفاقا اگر تو این شرایط بارداری بری متوجه میشه چقدر برات عزیزه
برو عزیزم
حالا فوقش گریه ام کنی اتفاقی برا جنین نمیوفته گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.