منم زیر شکمم گرفتی دارم
شما تکون خوردنشون رو حس میکنی؟ از کی حس کردی؟
اوف منم همینم دو روزه زیر دلم میگیره کمرمم گاهی میگیره فهمیدی طبیعیه یا ن بمنم بگو
انقباض منظمه فاصله ها و مدتش گرفتگی خفیف طبیعیه منم دارم
انقباض مثل درد پریود هست ولی تو بارداری از اول تا اخرش اتفاق میوفته اگر منظم شد بدون اسنراحت خوب نشد درد سدید شد باید ترسید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.