خانما انقباض چجوریه مثل درد پریوده ؟ یکم گرفتگی دارم زیرشکمم

۴ پاسخ

منم زیر شکمم گرفتی دارم
شما تکون خوردنشون رو حس میکنی؟ از کی حس کردی؟

اوف منم همینم دو روزه زیر دلم میگیره کمرمم گاهی میگیره فهمیدی طبیعیه یا ن بمنم بگو

انقباض منظمه فاصله ها و مدتش گرفتگی خفیف طبیعیه منم دارم

انقباض مثل درد پریود هست ولی تو بارداری از اول تا اخرش اتفاق میوفته اگر منظم شد بدون اسنراحت خوب نشد درد سدید شد باید ترسید

سوال های مرتبط

مامان کارن 💙🧸 مامان کارن 💙🧸 ۲ ماهگی
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی 💙 مامان نی نی 💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ایلیا ❤🦁 مامان ایلیا ❤🦁 ۱۰ ماهگی
مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم ۲ ماهگی
مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وششم بارداری