غیر ممکن نیست اما ۱۰۰ درصدم نیست خیلی کمه چون کلی شیاف زدیم کلی استراحت کردیم
احتمالش کمه خیلی شایدم صفر باشه، چون سرکلاژی ها استراحت مطلق هستن، وقتی سرکلاژشونو باز کنن دهانه ی رحم بسته اس کماکان، باید ورزش کنی و رابطه داشته باشی و تحرکتو بیشتر کنی که کم کم باز بشی
من از اول باردار کلی کار خونه کردم و کلی تحرک داشتم با وجود بچه هام، هنوز دهانه ی رحمم باز نشده، بس که کار کردم دیگه این اخرا نای ورزش زایمان ندارم🥴😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.