اپتامیل نزدیکترین شیر ب شیر مادر چون الکی بچه پف نمیکنه
تو این شرایط شیر خشکی که بیشتر تو بازار رو بده
ببلاک
چون نان تو همه شرایط گیرمیاد
اپتامیل پرونوترا بهتر از معمولیشه
نان بهتره
اپتامیل خارجیه ک خوبه وگرنه از نظر کیفیت همگی مثل همن ولی اپتا شکمو روان میکنه ولی نان نه ازگاریش بیشترع
عزیزم دکتر دخترم میگه ببلاک بهترین شیر
اپتامیل
من از اول اپتامیل دادم وزندهیشم خوب بود ولی چندماهیه خیلییی بد گیر میاد بنظرم نان بگیره ک تو این وضعیت همیشه هست
ببلاک یا گیگوز
اگه مادرش شیر داره خودش شیر بده با این اوضاع ریسکه شیرخشکی کردن بچه
به خودش برسه از نظر خوراک و تغذیه
بخدا من ک یک سال و نیمه دیوانه شدم با شیرخشک..هی آبجوش بیار،خنک کن ، شیشه بشور،پیمانه کن، یه بار شبرخشکش گیر نیاد کلی استرس کشیدم
معلوم نیست تا کی درگیر جنگ باشیم تا کی شیر گیر بیاد
اخه تو این اوضاع جنگ این چه کاریه
باید ببینه چی بهش میسازه
اسهال و یبوستش نمیکنه دل درد نمیگیره
زندایی من درگیره هنوز
نان داد یبوستش کرد
بیومیل داد اسهال شد
آپتامیل یبوست کرد
حالا ببلاک میده ببینه چطور میشه
جنگ ادامه پیدا کنه شیرخشک پیدا کردن سخته ، سعی کنید شیرخشکی نکنید
در مورد نوعش ببینید تو شهرتون داروخونه ها چی بیشتر دارن همونو شروع کنید چون معمولا برندا یهو نایاب میشن به دردسر میفتید ، نان معمولا همیشه پیدا میشه
اپتامیل
نان از همه بهتره بهش بسازه شک نکن
اون اپتامیل خارجیه به شیر مادر نزدیکه سه تمن قیمتشه
همه شیرخشک ها خوبه بستگی داره کدومش بسازه به بچه
اجی اولین با این اوضاع سعی کنه شیر خودش بده اصلا اپتامیل نده چون گیر نمیادددد
نان خوبه
با دکتر مشورت کنه
آپتامیل
آپتامیل خوبه
هرچی میگیره بهتره اول ha. بگیره
دختر من ۲۰ روزه بود درست وزن نگرفت دکتر براش آپتامیل ha تجویز کرد
آپتامیل هم خوبه
نان بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.