پوشک
فرزند
وااای دیشب چه خبر بود 😭

۱۹ پاسخ

آخی تهرانی ها خیلی گناه دارن همه انفجارها اونجاست شیرازم خیلی بد زده ولی به پای تهران نمی‌رسه

من دیشب ساعت 8 زدن فهمیدم مگه بعد اونم زدن

کدوم سمتی؟
نزدیک خونه ما رو زدن
تاپیک آخرم😭

نمیدونید سمت غرب کجا رو زدن؟ من تهران نیستم 😬

خدا ک فقط نگاه می‌کنه موندم باخدای اش آدم دیگه میخاد کفر بگه 😔ظالم جمش نمیکنه ظلم نابود نمیکنه ترامپ م رگ نمی‌ده باون نتانیاهو ک فقط نقشه بکشن

وای تهرانی ها چطور زندگی میکنید
قم رو دیشب یه بار زد نزدیک ما بود از دیشب تا حالا گلاب به روتون اسهال شدم الان هم از حجم استرس حالت تهوع دارم هنوز

خدابهتون صبر بده چقدر سخت😥😥

دقیقا دیشب خیلی زدن خیلی صداش میومد من ۴ ونیم صبح خوابیدم تازه

بچه ها کجاهای غرب و زدن؟

چشمم بهم نرفت
آخه خدا رعد وبرق اینجور؟وسط بمبارون؟
بارون اینجور؟
ماطبقه۶آخریم
انگار سقف داشت کنده میشد بیاد تو بارون
انفجارم که دورش بگردم
خیلی بدبود😖😖😖😖

وحشتنااااک بوووود هر لحظه منتظر بودیم نوبت ماشه

میگف با 60 جنگنده تهران رو زده

من اومدم شمال ،چه خبر بوده😭😭😭😭

م س ک ونی زده

کجارو زدن

وحشتناک ترین شب عمرم بود

وای وای افتضاح بود

محله مارو زدن خونمون یه تکون خورد شدید

رعد و برق و انفجار قاطی

سوال های مرتبط