۴ پاسخ

همین سدیم کلرایدو بنداز بعد چند دقیقه با پوار بینی آشغالای بینیشو بکش بیرون نزار همونجا بمونن باز خشک میشن بینیش کیپ میشه

شبر خودتو بریز

zetromax
حتما خارجی
روزی نیم سی سی

بخور سرد هم‌خوبه.

سوال های مرتبط