۶ پاسخ

اگه سراغم نداری یه سالن هست اونجا میفروشه خانم ابراهیمی هست اسمش معرفی کنم ازشون بگیر

حتی جاشم نمیمونه

من پام چای داغ سماور ریخت خودشم ۴تا بود حامله بودم انگار جیگرم سوخت تا جورابمو دربیارم تاول زد خیلی درد داشتم بخدا با اینا خوب شدم اگه نمایندگی لدورا میشناسی ازش کرم مرطوب کننده دست صورتشو بگیر درمان سوختگیه گیاهیه اصلا شیمیایی توش نیست

اگه خونه پونه داری دم کن آبشو صاف کن با پنبه بزن جای سوختگیش زود خوبش میکنه بعدشم بهش کرم سوختگی آلفا بزن یا کرم مرطوب کننده لدورا

بچه س زود خوب میشه من پسر بزرگم ۱۸ ماهگی دستش از مچ تا ناخن هاش با آب جوش سوخت افسردگی گرفتم عین پیرزنها شدم هنوزم الان ۱۳ سال میگذره یادش میفتم گریه میکنم

برا سوختگیش ناراحتی؟؟؟اتفاقی ک افتاده خداروشکر بخیر گذشت الان دیگه درد نداره بچه حودت ناراحت نکن

سوال های مرتبط

مامان شایان💙ماهان🩵 مامان شایان💙ماهان🩵 ۲ سالگی
مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی
مامان ماهِ من🌙🩷 مامان ماهِ من🌙🩷 ۲ سالگی