دمپخت بعضی دمپخت ها آره ما کرمانی ها دمپخت زیره داریم که با گوشت خیلی خوشمزه میشه دمچخت گوجه هم با گوشت خوشمزه میشه دمپخت عدس هم با گوشت چرخی 😀 استانبولی هم که با گوشت چرخی عالیه
درخواست دادم ✌️قبول کن
دمپختک نه ولی استامبولی آره با چرخکرده خوشمزه تره
من دمی گوجه درست میکنم نمیزنم ولی به استانبولی میزنم
دمپخت نمیزنم اما استانبولی میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.