تنگی نفس بع سزارین طبیعیه؟د

۵ پاسخ

من داشتم
تپش قلب هم داشتم

اگه بیهوش شدی آره طبیعیه

فشارت و چک کن
منم تنگی نفس داشتم فشارم بالا بود

منم تنگی نفس داشتم دوغ و نوشیدنی های کافئین دار بخور درست میشی انشالله عوارض بی حسیه

منم سزارین بودم، ولی تنگی نفس نداشتم

سوال های مرتبط

مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان نفس باباش🐣 مامان نفس باباش🐣 ۸ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی
مامان :) 💚✨محمدهادی مامان :) 💚✨محمدهادی ۱۴ ماهگی
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد