ان تی اما به من گفتن دخترت احتمالش بالاست سندروم داون داره فرستادن امنیوسنتز هیچ مشکلی نداشت خوشگل خانمم سالم و سلامت به دنیا اومد میگم یعنی نترس ممکنه تو ازمایش اشتباهاتی وجود داشته باشه عزیزم
۱۱تا ۱۳ ان تی هست یا همون سلامت جنین ۳ماه اول و برای اندازه گیری تیغه بینی جنین و وضعیتش هست. آزمایش هم داره برای سندرم داون و مشکلات ژنتیکی.
هفته ۱۵تا ۱۸ آنومالی هست که سلامت جنین ۳ماه دوم بارداری هست و جنسیت هم مشخص میشه.
سونو انتی هست مهمه و بعد از سونو همون روز حتما باید آزمایش خون هم بدی برگه ی سونو انتی همراهت باشه آزمایشگاه ازت میخواد
سایز پشت گردن و تیغه بینی جنین بررسی میشه مشکل عقب ماندگی سندروم دان اینجور چیزا بررسی میشه دقیق نمیدونم ولی خیلی مهمه
انتی
انتی و انومالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.