۵ پاسخ

ان تی اما به من گفتن دخترت احتمالش بالاست سندروم داون داره فرستادن امنیوسنتز هیچ مشکلی نداشت خوشگل خانمم سالم و سلامت به دنیا اومد میگم یعنی نترس ممکنه تو ازمایش اشتباهاتی وجود داشته باشه عزیزم

۱۱تا ۱۳ ان تی هست یا همون سلامت جنین ۳ماه اول و برای اندازه گیری تیغه بینی جنین و وضعیتش هست. آزمایش هم داره برای سندرم داون و مشکلات ژنتیکی.
هفته ۱۵تا ۱۸ آنومالی هست که سلامت جنین ۳ماه دوم بارداری هست و جنسیت هم مشخص میشه.

سونو انتی هست مهمه و بعد از سونو همون روز حتما باید آزمایش خون هم بدی برگه ی سونو انتی همراهت باشه آزمایشگاه ازت میخواد
سایز پشت گردن و تیغه بینی جنین بررسی میشه مشکل عقب ماندگی سندروم دان اینجور چیزا بررسی میشه دقیق نمی‌دونم ولی خیلی مهمه

انتی

انتی و انومالی

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم و نی نی مامان دخترم و نی نی ۵ ماهگی
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری