اره تشخیص میدن
به من احتمال داد وگفت فعلا نمیشه گفت
ولی پسره
هنوز زوده برا لباس صبر كن تا 6ماهگي
من سونوان تی رفتم احتمال داد که درست هم بود
برا انتی رفتی ؟
کی رفتی
آره من ۱۳هفته و یک روز بچه اول رو رفتم سونو گفت پسره
درست بود .
حالا صبرکن بری آنومالی بعدش بخر
یوقت دیدی خطا داشت🤦🏻♀️
لابد دستگاهش مدرنه یا با تجربس دیگه وگرنه قطعی نمیگفت که
من 13هفته 4روز رفتم گفت پسر
من رفتم ۱۲هفته ۵روزم بوداصلا سئوال نکردم دختره یاپسرفقط گفتم سالم باشه اونم دکترگفت خانم نمیخای بدونی بچت چیه گفتم سالم باشه فرقی نمیکنه دکترگفت بچت پسره منم عاشق دخترم به دکترگفتم احتمال نداره بیام دخترباشه گفت چیزی که من دیدم پسره خیلی قاطع بدون کوچک ترین احتمال گفت پسره
یک موقع برو که جنسیت هم بهت بگه
فکر خراب نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.