۱۲ پاسخ

اره تشخیص میدن

به من احتمال داد وگفت فعلا نمیشه گفت
ولی پسره

هنوز زوده برا لباس صبر كن تا 6ماهگي

من سونوان تی رفتم احتمال داد که درست هم بود

برا انتی رفتی ؟
کی رفتی

آره من ۱۳هفته و یک روز بچه اول رو رفتم سونو گفت پسره
درست بود .

حالا صبرکن بری آنومالی بعدش بخر
یوقت دیدی خطا داشت🤦🏻‍♀️

لابد دستگاهش مدرنه یا با تجربس دیگه وگرنه قطعی نمیگفت که

من 13هفته 4روز رفتم گفت پسر

من رفتم ۱۲هفته ۵روزم بوداصلا سئوال نکردم دختره یاپسرفقط گفتم سالم باشه اونم دکترگفت خانم نمیخای بدونی بچت چیه گفتم سالم باشه فرقی نمیکنه دکترگفت بچت پسره منم عاشق دخترم به دکترگفتم احتمال نداره بیام دخترباشه گفت چیزی که من دیدم پسره خیلی قاطع بدون کوچک ترین احتمال گفت پسره

یک موقع برو که جنسیت هم بهت بگه

فکر خراب نکن

سوال های مرتبط

مامان سلین❤️🍓 مامان سلین❤️🍓 ۱ ماهگی
مامان دخترم و نی نی مامان دخترم و نی نی ۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۳ ماهگی
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دونور بهشت مامان دونور بهشت ۳ ماهگی
مامان آیجان👼 مامان آیجان👼 روزهای ابتدایی تولد