بیخیال بابا 😌
اینا همون آدمایی هستن که هرموقع میبیننت میگن وااااااییییی چقد چاااااق شدییییی یا چقدددددلاغر مردنییییییی شدیییی
صورتت لک شده
زیر چشاااات خیلی سیاه شده
و کلی زرت و پرت دیگه 😅
حسادت مجازی
برات مهم نباشه گلم
خدا شفاشون بده که اینقدر دلاشون سیاهه 🤦🏼♀️
عقده ایی تشریف دارن منم یه بار عکس پسرم گذاشتم دوتا عقده ایی دیس زده بودن
اینجور ادما مریضن سادیسم دارن
حساااادت 🫤😂
رفتم تاپیک رو دیدم زیر اکثر نظرهای مثبت دیس لایک🫤 عاقا این خصومت پیدا کرده شاید جایی نظری چیزی دادی اینم تعقیبت کرده جبران کنه😅😂
میگم از کجا میفهمید لایک و دیس لایک رو چرا من چیزی نمیبنم
عزیزم فکر کنم منظورشون به سوالی که پرسیده باشه
گفتی همسرت با پسرت شبیه هستن یا نه
اونام 👎 زدن که یعنی شبیه نیستن
وگرنه پسرت خیلی نازه ماشالا کی دلش میاد این کارو کنه
البته این نظر منه ها من اینجوری حدس زدم
اهمیت نده
کرم🪱دارن😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.