مامانا بعد انومالی چه ازمایش و سونوگرافی باید رفت؟

۶ پاسخ

بمن گفته بود ۲۶ هفته بیا سونو که ستون فقرات کامله کامل میشه بیینمت... رفتم . بعد گفت دوماه دیگه یعنی ۳۶ هفته بیا

ازهفته ۲۸ ب بعدآزمایش قندبعدش ۳۰هفتگی سونوی رشد

سنو پزحن.. ازمایش خون چکاب هستش

سنو گرافی رشد توی ۲۹ هفتگی
ازمایش قند و...هفته ۲۴ تا۲۶ اینا

بد انومالی ۲۴ هفته ازمایش گلوکز داری ۳۰ هفتمه سونو رشد

آزمایش قند و دوتا سونو رشد

سوال های مرتبط

مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی 🩷 مامان تو دلی 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری