سلام پسرم اجتماعی نیس خیلی تو شلوغی کم رویی میکنه چکار کنم

۳ پاسخ

ببرش تو جمع پسر منم اینجوری بود اصصصصلا ارتباط نمیگرفت این مدت چون همسرم اصلا نیست و خونه مامانم یه شهر دیگست مجبوز شدم بیام خونه مادرشوهرم رفت و امدشون خیلی زیاده به نسبت قبل خیلی خیلی بهتر شده

دختر منم فقط وصل من میشه بهونه میگیره انقد اذیتم میکنه تو جمع حتی با بچه هاام بازی نمیکنه

خودتون چطورید تو اجتماع

سوال های مرتبط