۸ پاسخ

پوشاک شورای نگیر شورت بگیر ازین آموزشی ها ۲یا۳تا بگیر چون از موشک بدش میاد باهات همکاری میکنه برا گرفتن

من دخترمو خیلی وقته عادت دادم ب دستشویی چرا نمی‌گیریش فقط موقعی که راه دور میریم یا قرار طولانی یه جا بمونیم می‌بندم وگرنه خونه یا پایین یا خونه مامانم دوتا کوچه‌ اون ور تر باشه برم مای بی بی نمیکنم بچت آمادس‌برای گرفتن سعی کن یه چند روز درطور روز بیدار بودنی ببری بپرسی ببینی جیش داری شاید کرد

رو پوشکش شرت پاش کن

دیگه الان اگه آمادگی داره بگیر شرت آموزشی هم پاش کن زود زود ببر دسشویی خطا هم داشته باشه فرشات کثیف نمیشن

ی اندازس قیمتشون منم از بس باز می‌کرد شورتی گرفتم

خیلی تفاوت قیمت ندارنا فوقش 50 تومن

اگ آماده هست ازش بگیر

فک نکنم گرون باشه نه از پوشک نگرفتیش؟؟؟
بچه بدش میاد دیگه برا همون باز می‌کنه

سوال های مرتبط