خطر ایست قلبی برا مادر و جنین هست . خیلی بده اینقدر اذیت شدم
اره خیلی خطرناکه باید همش تحت نظر باشی . آنزیمای کبد بهم میریزه . من بارداری اولم داشتم یه پام زایشگاه برا نوار قلب بچه و آزمایش و سرم گذاشتن که بدنم از داغی بیفته . و قرص هم میدادن میخوردم میرفتم خونه و دوباره دو سه روز بعدش میرفتم . دیگه ۹ماه که شدم کامل بستری شدم تا روز زایمانم
قرص بهت میدن مصرف کنی
مسمومیت بارداریه یه اختلال کبدی هست که باعث خارش پوستی میشه و بله خطرناکه باعث زایمان زود رس میشه حتما زیر نظر پزشک باش
اره عزیزم
انزیمای کبدیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.