خانوما ببخشید کلستاز چیه تو بارداری؟ خطر ناکه

۵ پاسخ

خطر ایست قلبی برا مادر و جنین هست . خیلی بده اینقدر اذیت شدم

اره خیلی خطرناکه باید همش تحت نظر باشی . آنزیمای کبد بهم میریزه . من بارداری اولم داشتم یه پام زایشگاه برا نوار قلب بچه و آزمایش و سرم گذاشتن که بدنم از داغی بیفته . و قرص هم میدادن می‌خوردم میرفتم خونه و دوباره دو سه روز بعدش میرفتم . دیگه ۹ماه که شدم کامل بستری شدم تا روز زایمانم

قرص بهت میدن مصرف کنی

مسمومیت بارداریه یه اختلال کبدی هست که باعث خارش پوستی میشه و بله خطرناکه باعث زایمان زود رس میشه حتما زیر نظر پزشک باش

اره عزیزم
انزیمای کبدیه

سوال های مرتبط

مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان حامد و یسنا مامان حامد و یسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی
مامان فندوق💙💙💙 مامان فندوق💙💙💙 ۳ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی