دیگه این دردا رفته رفته بیشترم میشه،داری سنگین میشی دیگه،من اخرا انگار فلج بودم
ماه درد بنظرم از ماه 9 شروع میشه دردهای کاذب پریودی میاد سراغت چون من درد پا و بدن ماه 8بود اماوارد ماه 9 شدم متفاوتن دردا
من یکجوری غضلهی پام گرفته بود ک قدم نمیتونستم بردارم باز خودش بهتر شد
قرص هاتو میخوری؟کلسیم مولتی
اره از هفته ۳۰ به بعد شروع میشه دردا
منم رفتم توی مای هشتم
یه جوریم همش
ماه درد چیه؟؟؟ من نمیدونم ماه درد چیه
کی پاهامم درد میکنه اصن یهو پا درد گرفتم تا پریروز خوب بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.