خانوما واسه رفلاکس نوزاد ۲ ماهه چی میدین؟

۳ پاسخ

شربت فاموتیدین یا ساشه امپرازول

دکتر به من پودر امپرازول داد
بنظرم خوب بود

منم نمی‌دونم منتظرم جوابتو بدن😅

سوال های مرتبط

مامان مانلی🩷🩷 مامان مانلی🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی