۲ پاسخ

من الرژی دارم هرروز میخورم

نه اشکال نداره شب قبل خواب بخور فقط، چون خیلی خواب اوره،منم سرماخوردم دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان وانیا خانم🩷 مامان وانیا خانم🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری