هیچ من هرکاری بگی کردم اخرم با امپول فشار
بخاطر ویتامین ها دوران بارداری میگن درد ادم نمیاد الان دکترا میگن
هنوز هفتتون پایینه خب
من که فردا میرم بستری شم واسه زایمان طبیعی
دیگه خسته شدم
۵ روز دیگه وقت دارم اما میگم ۱۳ بدر دکتر درست حسابی پیدا نمیشه که
منم دقیقا همین حس رو دارم و دلم میخواد این هفته جدید زایمان کنم. همه بارداری یه طرف دو هفته آخر یه طرف
خطرناک نیست تو این تایم؟
بزار ۳۸کامل بشه
پیاده روی کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.